Saturday, 21 May 2011

Tittle? No act :)

Post kedua. Bukan one new post ehh. Tgk betul betul. Hehe. Hari nih dah 21 hari aku duduk rumah kyla. HOHO, best :D Tak bosan duduk rumah dia. Pagi pagi tadi online. Pastuh, Najiha punya status terima kasih kerana buat dia dgn aku clash . setan (: Haa, aku terus IM dia. Cakap la kenapa clash? Adalah dia kata. bla bla bla. Haha, kesian kau. Baru couple terus clash. Sabar je ehh? Aku turut bersimpati*cehh. Hemmm. Hari nih edit blog. HAHA. Makin serabut. Gila -.- Hehe. Kasut Tumit Tinggi? ERRrr, nak sangat kasut tinggi. Esp, warna merah. Hah.



Kalau orang tak cantik pakai kasut tuh. TERUS CANTIKK. Serius. Kan? So, kalau apa apa nak pilih barang. Pilih lah warna merah okey? Merah warna menyerlah. Jangan lah pilih warna hijau, coklat , dan pape lah. Haha -.- Hee, sampai sini je lah eh. Sikit lagi post? Apa wa herann. haha. Bai bai :)

don't forget to click like and leave your comment okayy!

0 ludahan:

Post a Comment